Blog

SIRIT Poland vs COVID-19. Stawiamy na solidarność

W okresie pandemii koronawirusa, firma Sirit Poland kontynuowała w sposób regularny realizowanie zleceń dla swoich klientów. Nie zredukowaliśmy ani czasu pracy ani liczby naszych pracowników, wiedząc, że ostrożna polityka biznesowa oraz właściwe zarządzanie zasobami pozwoli nam przetrwać ten trudny czas. Zdecydowaliśmy się także wesprzeć instytucje walczące na pierwszej linii frontu z wirusem, dając tym samym sygnał solidarności społecznej i etyki, która jest jednym z fundamentów działania Sirit.

Ten kryzys postawił nas wszystkich w obliczu nowych wyzwań. Niezbędnym elementem strategii biznesowej staje się audyt i optymalizacja kosztów działań w celu znalezienia oszczędności, na których nie ucierpi jakość produkcji. Zwiększenie efektywności procesów sprawi też, że pracownicy będą mogli zająć się najważniejszymi obowiązkami.

W tym pełnym trudności czasie, stworzyliśmy nowe zasady współpracy, które jeszcze lepiej odpowiadają na potrzeby naszych partnerów biznesowych.

Na podstawie indywidualnych uzgodnień wprowadziliśmy wydłużone terminy płatności, które pozwolą zachować firmom płynność finansową. Odwzajemniamy tym samym zaufanie, którym przeszło 10 lat temu obdarzyli nas klienci.

Wspieramy partnerów w redukcji kosztów związanych z użytkowaniem i zakupem okuć do pneumatycznych układów hamulcowych. W ramach naszej usługi audytu, doradztwa i customizacji rozwiązań dobierzemy najlepsze produkty, obniżając koszty i zachowując jakość oferty.

Polityka zerowych strat jest naszym priorytetem. W celu jej wsparcia udostępniliśmy naszym klientom oprogramowanie do zarządzania magazynem oparte na japońskiej metodologii Kanban. Nasz system umożliwia zakup tylko takiej ilości materiału, jaka jest niezbędna, minimalizuje straty, oszczędza czas i zasoby dedykowane do zarządzania zakupami, optymalizuje łańcuch dostaw, śledzi statystyki zużycia towaru.

Dodatkowo walcząc z marnotrawstwem i zamrożeniem środków finansowych bez potrzeby, na podstawie indywidualnych uzgodnień, SIRIT Poland wycofuje od klienta niezużyty towar.

Wprowadziliśmy ten katalog usług w przekonaniu, że mądre zarządzanie i efektywność pomogą nam wspólnie nie tylko przejść czas kryzysu, ale i ulepszyć nasze strategie biznesowe.

Opowiedz nam o swoich potrzebach,
a my zapewnimy rozwiązania.

Napisz do nas